به گزارش ایرنا، علی حیدری شامگاه چهارشنبه در دومین نشست کمیته اشتغال شهرستان ابهر در سال 96 افزود: اولویت و هدف اول مدیریت شهرستان در حوزه اشتغال، حفظ اشتغال موجود و در مرحله بعد ایجاد شغل های پایدار برای کاهش نرخ بیکاری است.
وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان در ایجاد اشتغال برای حوزه های صنعت و گردشگری، یادآور شد: ظرفیت های بالقوه ای در این دو بخش در شهرستان وجود دارد که باید برنامه ریزی صحیح انجام شود تا بتوانیم بهره مندی حداکثری را داشته باشیم.
فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال و انتقاد از حضور نیافتن برخی از مسئولان اداره های شهرستان در کارگاه طرح کارورزی، اظهار کرد: همه مسئولان باید عزم جدی برای تحقق افزایش اشتغال داشته باشند.
وی با اشاره به طرح اشتغال فراگیر دولت، تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند نسبت به پیگیری طرح های اشتغالزایی اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، برگزاری جلسه مشترک کاریابی ها با تأمین اجتماعی، برگزاری جلسه مشترک اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اداره صنعت، معدن و تجارت در خصوص طرح کارورزی، شناسایی سرمایه گذاران بخش خصوصی و جذب جهت سرمایه گذاری در تولید از سوی تمامی اعضای کمیته، از مصوبه های این جلسه بود.
همچنین، ارسال مجدد شیوه نامه اعطای تسهیلات اشتغالزا برای همه اعضا از سوی دفتر برنامه ریزی فرمانداری و مطالعه دقیق آن، تشکیل کمیته فنی و بازرسی زیر نظر کمیته اشتغال شهرستان جهت برگزاری جلسات تخصصی هفتگی و نظارت بر عملکرد اعضا، ارسال برش شهرستانی جهاد کشاورزی به دفتر برنامه ریزی فرمانداری ابهر از دیگر مصوبه های این جلسه بود.
8068/7324
خبرنگار: اکرم بیات *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.