به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی شامگاه پنجشنبه درجریان بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه در گفتگو با خبرنگاران افزود: امروز صحنه اصلی مبارزه ، صحنه اقتصادی است چرا که دشمن همه تمرکز خود را بر این حوزه قرار داده است.
وی اظهار کرد: مسئولان کشوری نیز مصمم هستتد اقتصاد را به جایی برسانند که تحت فشار هیچ تحریم و محدویتی قرار نگیریم.
سرتیپ حاتمی افزود: کارهایی که انجام شده و یا در حال انجام است، این بحث را به یک سطح قابل قبولی رسانده اما تا سطح ایده ال که درواقع مردم بتوانند در آسایش و رفاه کاملی زندگی کنند، به طور قطع فاصله زیادی داریم و با عزم ملی این مسیر طولانی طی شود.
وی همچنین در بازدید ازمهرانه ( انجمن حمایت از بیماران سرطانی) نیز گفت: مهرانه با حمایت100 درصدی مردم و خیرین تاسیس شده و مجموعه ای که پشتیبانی مردم باشد، نه محروم شدنی و نه تحریم شدنی است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: وسعت خدمتگزاری مهرانه در حوزه خدمات رادیوتراپی و اسکان به بیماران سراسر کشور و ارائه خدمات رایگان ( 85 تا 100 درصدی) دارو، جراحی و پاراکلینیکی به بیماران داخل استان زنجان و مناطق تابعه بسیار ارزشمند است.
وی اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران سرطانی ( مهرانه ) در مسیر اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری گام های بزرگی برداشته و این عین اقتصاد مقاومتی است.
سرتیپ حاتمی خاطرنشان کرد: به عنوان یک زنجانی به شهری که مردمان آنها با روحیه انسانی و عشق به همنوع مجموعه ای به نام مهرانه خلق کرده است، افتخار می کنم.
به گزارش ایرنا، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای برآورد نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزارو 900 مترمربع طراحی و احداث شده و از این وسعت، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه مهرانه از سال85 تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال 93 آغاز به کار کرده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.