به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، احمد نصیری در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان افزود: هم اکنون بخاطر حرکت لاک پشتی اتوبوس ها در سطح شهر معضلاتی وجود دارد و شهروندان زنجانی چندان علاقمند نیستند با این وسیله نقلیه جابجا شوند.
وی یادآوری کرد: نظافت و نظارت بر اتوبوس های شهری ضعیف بوده و به این موضوع چندان اهمیتی داده نمی شود و برهمین اساس این قضیه نگاه جدی می طلبد.
نصیری افزود: این در حالی است ارائه برخی خدمات شهری در گرو اعتبارات نیست و به عنوان مثال رسیدگی به مسائل بهداشتی اتوبوس های شهری نیازمند توجه و مشارکت شهروندان است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: موضوع دیگر نبود نظارت بر پروژه های عمرانی شهری است که هم اکنون پارک خیام که سال گذشته به بهره برداری رسید، بخشی از آن فرو نشست کرده و البته این نظارت ها بر عهده شهرداری نیست و تمامی دستگاههای متولی امر هستند.
وی بیان کرد: مناره های مسجد سید که از نمادهای تاریخی شهر زنجان بشمار می رود، نیمه کاره رها شده و در این ارتباط تذکر و پیگیری لازم انجام نمی شود.
نصیری افزود: نظارت نکردن به پروژه ها خیانت به بر بیت المال وحیف و میل اموال بوده و از بابت زمان بر بودن پروژه ها نیز همگان از شهرداری گلایه دارند و متاسفانه مشکلات دستگاههای دیگر را نیز به حساب شهرداری می گذارند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: در ارتباط با سد معبر دستفروشان، وانت و همچنین چرخ های دستی برای شهروندان نیز معضلاتی را ایجاد و شهروندان را نا امید کرده بگونه ای که شهر را رها شده میدانند و حتی مشاهده می شود ، مغازه داران علاوه برپیاده روها قسمتی از خیابان را نیز تصرف کردند.
این مسئول تجمع کارگران فصلی در میدان ارک زنجان و شکایت شهروندان را از دیگر معضلات شهری عنوان کرد و گفت: چند سالی است از ساماندهی کارگران فصلی سخن گفته می شود اما کار چندانی انجام نگرفته است.
وی خاطر نشان کرد: شورای شهر زنجان عهدی که با مردم بسته پایبند بوده و منافع و مصلحت خود را با هیچکس با هیچ چیز معامله نخواهد کرد.
هم اکنون ناوگان اتوبوسرانی زنجان با 165دستگاه به مسافران شهری و حومه خدمات ارایه می دهند.
شهر زنجان به عنون مرکز استان با 420 هزار نفر جمعیت در 350 کیلومتری غرب تهران واقع است.
7320/8068
خبرنگرا: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.