علی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این سازمان بدنبال افزایش گستره چتر حمایتی خود از بیمه شدگان است افزود: در این خصوص تامین اجتماعی در مواردی که بیمه شده پس از بستری در بیمارستانهای طرف قرارداد و یا غیر طرف قرارداد فوت کند، به طور کامل پرداخت فرانشیز سهم بیمه شده را تا سقف تعرفه های بخش دولتی مصوب هیات وزیران بر عهده می گیرد.
محمدی افزود: بیمه شدگان برای اطلاع از خدمات و قوانین این سازمان که حقوق مسلم صاحبان اصلی این سازمان به شمار می رود، به پایگاه اینترنتی به نشانی dzanjan.tamin.ir ( قسمت قوانین و مقررات) مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 40 عنوان بروشور از قوانین و مقررات، تعهدات کوتاه و بلند مدت این سازمان در سایت یاد شده برای آگاهی بیمه شدگان سازمان بارگذاری شده است.
به گفته ی، این مسئول این بخشنامه از ابتدای سالجاری قابلیت اجرایی دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.