به گزارش ایرنا، حمید داستانی روز دوشنبه در مراسم ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی گناباد به پلی کلینیک افزود: افزایش خدمات درمانی به مردم به ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی در مناطق محروم از اولویتهای تامین اجتماعی است و در این راستا درمانگاه تامین اجتماعی گناباد به پلی کلینیک تخصصی ارتقا یافت.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی اعتبار خاصی برای توسعه فضاهای فیزیکی مراکز درمانی تابعه اختصاص نمی دهد، خواستار افزایش مشارکت مردم، خیران و مسئولان مربوطه در این زمینه شد.
وی اظهار کرد: هم اکنون 70 درصد جمعیت شهرستان گناباد و 52 درصد جمعیت شهرستانهای گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.
داستانی با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی گناباد سالانه به حدود 90 هزار نفر از مردم و بیمه شدگان این شهرستان خدمات رایگان ارائه می داد، ابراز امیدواری کرد با ارتقای آن به پلی کلینیک ارائه خدمات آن از نظر کمی و کیفی افزایش یابد.
فرماندار گناباد هم در این مراسم گفت: با توجه به تعداد بسیار بیمه شدگان و افزایش مراجعات به مراکز درمانی تامین اجتماعی، افزایش کیفیت خدمات از مطالبات مردم این شهرستان است.
محمدعلی نبی پور، خواستار بهره گیری بیشتر از فضای درمانگاه 22 بهمن گناباد برای ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی و ارتقای خدمات این بخش شد.
هم اکنون چهار پزشک، یک ماما و 30 پرستار در پلی کلینیک تامین اجتماعی گناباد مشغول کار هستند که امکان جذب 9 متخصص دیگر و افزایش تعداد پرستاران به 49 نفر در این مرکز فراهم شده است.
تامین اجتماعی گناباد دارای یک شعبه اصلی در گناباد و یک شعبه اقماری در بجستان است.
19 هزار بیمه شده اصلی و 43 هزار نفر افراد زیر پوشش آنها در شهرستانهای گناباد و بجستان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند و سه هزار و 566 نفر در این شهرستان ها ماهیانه مستمری تامین اجتماعی دریافت می کنند.
گناباد و بجستان به ترتیب در 287 و 278 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7545/2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.