داوود کارگرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استاندارد و کیفیت در عین آنکه مشابهت های بسیاری با همدیگر دارند، اما از تفاوت های چشم گیری برخوردار هستند.
وی یادآورشد: کیفیت ها متناسب با پیشرفت، تجربه و ورود فناوری های نوین ارتقا می یابند و روز به روز سطح مورد تقاضای مردم را افزایش می دهند.
کارگرزاده اظهار کرد: این در حالی است که استانداردها ضمن تضمین ایمنی و بهداشتی بودن کالا و خدمات، حداقل کیفیت آنها را هم تایید می کنند.
مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: برای بحث کیفیت حد و مرزی وجود ندارد و تولیدکنندگان و خدمات دهندگان باید متناسب با درخواست مشتریان سطح کیفی محصول خود را ارتقا دهند.
وی خاطر نشان کرد: استانداردها این اطمینان را به متقاضیان، مردم و مشتریان می دهند که کالایی با بهداشت و ایمنی مورد قبولی در اختیار دارند و می توانند از سلامت آن اطمینان داشته باشند.
کیفیت به معنای دستیابی به استانداردهای از پیش تعیین شده و 18 آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی کیفیت نامگذاری شده است.
کیفیت‌ زمانی‌ قابل‌ دستیابی‌ است‌ که‌ فرآیندها و فعالیت های‌ سازمان‌ به‌ طور مستمر با نیازها و انتظارات‌ مشتری های ‌سازمان‌ طراحی‌ و‌ اجرا شود.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.