محمد محمدی قیداری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از برنامه ها و ضرورت های اساسی دولت مبنی برارائه خدمات الکترونیک، هوشمندسازی و توسعه خدمات ارائه شده به جامعه هدف در کوتاهترین زمان و سهل ترین روش قرار دارد.
وی یادآوری کرد: بر این اساس 2 برنامه خدمت رسانی الکترونیکی بهزیستی در بستر دولت همراه'USSD ' و مجوز استفاده از بانک اطلاعات سازمان برای شرکتهای هواپیمایی رونمایی شد.
محمدی قیداری خاطرنشان کرد: سامانه خدمت رسانی مددجویان در بستر دولت همراه برای دسترسی و به روز رسانی اطلاعات شخصی توسط مددجویان و آگاهی از خدمات ارائه شده برای آنان امکانپذیر شده است .
وی اظهار کرد: مزیت این طرح روش های دسترسی آسان به اطلاعات و خدمات مددجویی حتی از طریق گوشی های همراه غیر هوشمند، ایجاد زیر ساخت مناسب برای استقرار دولت همراه و هزینه پایین استفاده از خدمات است.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: سامانه استعلام مددجو(ussd) ارائه خدمات الکترونیکی به جامعه هدف بهزیستی است که مددجویان بهزیستی می توانند با شماره گیری#123 *4* و #123 *44* از وضعیت ارائه خدمات بهزیستی بهره مند شوند.
این مسئول، خدمات رسانی سریع و به هنگام ، نیاز نداشتن به مراجعه حضوری ، کاهش هزینه و زمان ، حذف بروکراسی اداری و دسترسی اطلاعات به روز از مزایای این برنامه است.
وی خاطر نشان کرد: اطلاع از زمان و پیگیری پرداخت مستمری ، پیگیری وضعیت پرونده کمیسیون پزشکی، اطلاع از کسورات مستمری، دریافت اطلاعات آخرین کمک مالی موردی، تغییر شماره حساب دریافت مستمری ، ثبت و تغییر کدپستی محل اقامت و ثبت درخواست نوبت کمیته توانبخشی به عنوان سامانه خدمت رسانی به مددجویان در بستر دولت همراه از دیگر مزایای این برنامه است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.