بهروز یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رستوران گردان گاوازنگ در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع با زیربنای خدماتی (کافی شاپ، رستوران، فروشگاه، فوت کورت، آشکده) در پنج طبقه که چهار طبقه آن ثابت و طبقه پنجم آن متحرک(گردان) است.
وی اظهار کرد: این پروژه در مجموعه تفریحی و گردشگری گاوازنگ بالاتر از تاج سد جاده منتهی به مزار شهدای گمنام در قسمتی از کوه که دارای مناطق طبیعی و چشم انداز وسیعی از سطح شهر که از آب و هوایی مناسب برخوردار است، در نظر گرفته شده است.
به گفته این مسئول 20 درسد سهم سرمایه گذاری توسط این سازمان و 80 درصد آن توسط سرمایه گذار طرح انجام می گیرد.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان ادامه داد: با افزایش روز افزون رقابت در صنعت رستوران داری، رضایت مشتریان به عنوان یکی از مهمترین عوامل و سودآوری رستوران ها محسوب می شود.
وی بیان کرد: برای صاحبان رستوران ها شناخت معیارهای ویژه تصمیم گیری مشتریان در انتخاب رستوران، در شناخت و انجام فعالیت هایی که از طریق آنها بتوانند در تصمیم گیری مشتریان تاثیر گذار باشد، بسیار مهم است.
یوسفی خاطرنشان کرد: رستوران های گردان به دلیل داشتن معماری متمایز و بهره مندی از چشم اندازی جذاب نسبت به محیط اطراف از مشتریان خاصی برخوردار بوده و همچنین دکوراسیون و رنگهای متنوع و نیز چیدمان مناسب و درست میزها و صندلی ها، محیطی آرام و مشتری پسند را برای مشتریان فراهم می کند.
سازمان همیاری شهرداری های استان در قالب بسته ای فرصت های سرمایه گذاری شهر زنجان را تدوین کرده که ورود سرمایه گذاران چشم انداز بهتری را برای رونق و شکوفایی روز افزون فراهم می کند.
به گزارش ایرنا، پیش از این با حضور استاندار زنجان عملیات اجرایی احداث هتل پنج ستاره در مجموعه تفریحی و گردشگری گاوازنگ آغاز و تفاهم نامه احداث رستوران گردان گاوازنگ نیز منعقد شد.
7320 /6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.