رضا ملایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با آغار بکار شورای پنجم در این شهرستان رویکرد جدیدی از سوی این شورا و شهرداری مبنی بر جذب درآمد پایدار شهری و جذب سرمایه گذاران اندیشیده شده است.
وی، اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری این شهرستان در این راستا تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد بستر مناسب خدماتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی مبنی بر ایجاد مراکز خدماتی و اقامتی بکار بسته اند.
ملایی خاطرنشان کرد: هم اکنون شهرداری سلطانیه زمین های مستعدی برای ورود سرمایه گذاران دارد و علاوه بر آن نیز زمینهایی نیز بصورت مالکیت شخصی نیز وجود دارد که این نهاد عمومی برای شناسایی و در اختیار گذاشتن این زمینها و زیر ساخت های لازم آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
وی بیان کرد: بر این اساس این شهرستان برای جذب سرمایه گذار سیاست های تشویقی از قبیل صدور پروانه ساخت و هزینه های آماده سازی را در کوتاهترین زمان ممکن اعمال می کند.
سخنگوی شورای شهر سلطانیه ادامه داد: هم اکنون مجتمع تجاری 40 واحدی و تالار شهرداری این شهرستان توسط بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی و با اعتبار چهار میلیارد تومانی در حال احداث قرار دارد که طی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر آن شهرداری نیز نسبت به احداث سوئیت های اقامتی گردشگران با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی با اعبتار 200 میلون تومان در سه فاز طراحی شده که فاز اول آن به پایان رسیده که فازهای 2 و سوم نیر در سال 97 به اتمام می رسد.
به گفته ، ملایی تلاش می شود با ایجاد بانک اطلاعلاتی به روز در حوزه های مختلف وضعیت سرمایه گذاری را ترسیم کند.
به گزارش ایرنا ، ماهانه 2.5 برابر جمعیت شهری، توریست وارد شهر سلطانیه می شود.
در این شهر گنبد سلطانیه یادگار دوره ایلخانیان در ایران است و یکی از آثار ثبت شده کشور در فهرست میراث جهانی محسوب می شود.
این گنبد به دست سلطان محمد خدابنده در قرن هشتم احداث شده و هم اکنون بزرگترین گنبد خشتی جهان بشمار می آید.
شهرستان سلطانیه با هفت هزار و 638 نفر جمعیت در 40 کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.