به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز چهارشنبه در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، افزود: این اداره کل آمادگی کامل خود را برای ساماندهی اعزام مبلغ به مدارس، راه اندازی حوزه های علمیه دانش آموزی و هیات های دانش آموزی اعلام می کند.
حجت الاسلام صفی یاری تاکید کرد: از این تریبون اعلام می کنیم آماده هستیم با همکاری آموزش و پرورش بخشی از اعتبار تبلیغات اسلامی در خصوص مناطق آسیب پذیر را در مدارس استان هزینه کنیم.
وی با تبیین شرایط فرهنگی جامعه گفت: ضروری است تا مبلغان، مدرسان و مربیان پرورشی استان از نظر محتوایی به طور مستمر تامین شده و اطلاعاتشان به روزرسانی شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان تصریح کرد: محتوا دهی و ساماندهی مراسم های جشن تکلیف باید طوری باشد تا هدف از برگزاری این مراسم به حاشیه نرود و معنویت مد نظر نظام آموزشی در آن وجود داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه گفت: حضور روحانیت در مدارس کم است و فقط در 300 مدرسه استان نماز جماعت توسط روحانیت اقامه می‌شود.
در کل مدارس استان زنجان در 700 مدرسه نماز جماعت برگزار می شود.
مرتضی تمجیدی تصریح کرد: موفقیت در رسیدن به اهداف فرهنگی و تربیتی نظام آموزشی وابسته به همکاری سایر دستگاه ها به ویژه نهادی چون حوزه علمیه است و باید از ظرفیت کمیته همکاری ها استفاده شود.
به گزارش ایرنا، 15 هزار معلم مسئولیت تدریس و تربیت فرهنگی، علمی و دینی بیش از 180 هزار دانش آموز را در استان بر عهده دارند.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.