به گزارش ایرنا ، ذبیح‌الله بابایی روز سه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان زنجان افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است موکب های استان زنجان در هر وعده غذایی به 30 هزار نفر از زائران در عراق خدمات رسانی کنند.
وی ادامه داد: یک موکب توسط خیران شهرستان خدابنده، یک موکب توسط خیران شهرستان ابهر، یک موکب توسط خیران شهرستان خرمدره، یک موکب در شهر سامرا به طور مشترک توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حسینیه اعظم و زینبیه اعظم ، یک موکب به طور مشترک توسط خیران شهرستان ماهنشان و بخش زنجانرود، یک موکب توسط خیران شهرستان سلطانیه و چهار موکب دیگر توسط خیران شهرستان زنجان در شهر نجف و نیز مسیر حرکت زائران به سمت کربلا در عراق بر پا می شود.
بابایی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 12 میلیاردریال در موکب های استان زنجان صرف تامین اقلام و ارائه خدمات به زائران شد، افزود: پارسال ریالی از اعتبارات دولتی برای تامین مایحتاج مورد نیاز در موکب ها استفاده نشد و امسال نیز پی پیگیر اعتبارات دولتی نیستیم.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به زائران حسینی در ایام اربعین از محل کمک‌ها و نذورات مردمی است،گفت: امسال نیز در تلاش هستیم تا با جلب مشارکت های مردمی خدمات آبرومندانه ای را در عراق به زائران ارائه دهیم.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.