به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه  مدیریت شهری کرج، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: به منظور ارائه بهترین خدمات بانکی به زائران حسینی در مسیر کربلا، بانک شهر با تشکیل ستاد برگزاری مراسم اربعین، فعالیت های مختلفی را در حوزه بانکی و همچنین ستاد بازسازی عتبات عالیات، پیش بینی کرده است.
وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده همزمان با نخستین روز ماه محرم، یک دستگاه پیشخوان شهرنت سیار در مرز مهران نصب و راه اندازی می شود.
مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه خدمات رسانی این بانک تا پایان ماه صفر ادامه دارد، عنوان کرد: به مناسبت ایام اربعین و همزمان با روزهای راهپیمایی زائران نیز برنامه های دیگری پیش بینی شده است که از ابتدای آبان ماه عملیاتی می شود.
پورزرندی افزود: در صورت دریافت مجوز لازم با هماهنگی مبادی ذیربط، زائران حسینی از ابتدای آبان ماه و همزمان با ایام اربعین از طریق دستگاه های خودپرداز بانک شهر، با هرنوع کارت شتابی بانکهای ایران و کارت های اعتباری متصل به شبکه شتاب، دینار عراق را در کربلا دریافت کنند و علاوه بر آن سایر خدمات بانکی مانند انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ تلفن همراه، مشاهده موجودی را از این طریق انجام دهند.
وی گفت: به این منظور در مسیرهای تردد زائران، دستگاه های خودپرداز و پیشخوانهای شهرنت در مرزهای مهران، قصر شیرین و شلمچه و حتی در شهر کربلا نصب می شود.
بر این اساس، در اربعین سال گذشته، خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور و به ویژه شهر کربلا با استقبال گسترده زائران روبرو شد، به گونه ای که این دستگاهها حتی شگفتی شهروندان و برخی مسئولان عراقی را نیز به دنبال داشت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 755114
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.