به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه سه شنبه در آیین تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا کتابخانه های عمومی و فعالان دفاع مقدس استان به ضرورت ارتباط با نسل های جدید تاکید کرد و افزود: اگر در این زمینه کوتاهی کنیم، دیگران جای ما پر می کنند و در این زمینه خودمان نباید به خودمان نمره بالا بدهیم.
وی ادامه داد: کم نوشتن داستان و رمان یکی از آفت های امروز جامعه است چرا که یکی از کارهای مناسب و خوب برای ارتباط گیری با نسل جدید، همین نوشتن است.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اگر پیرامون دفاع مقدس بخواهیم مطلب بنویسیم، به اندازه 50 سال مطلب برای ارائه داریم.
امام جمعه زنجان به ضرورت تلاش برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس به نسل جدید اشاره کرد و افزود: امداد غیبی خود به خود اتفاق نمی افتد و ما باید قدمی برداریم تا در ادامه امداد غیبی نیز شامل حال ما شود.
وی به ضرورت برگزاری آیین های بزرگداشت شهدا تاکید کرد و گفت: این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و با شرکت در چنین برنامه هایی انرژی و انگیزه برای انجام عمل مثبت پیدا می کنیم.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه لازم است آیین های بزرگداشت و یادبود شهدا به صورت جمعی برگزار شود، افزود: بهتر است یادواره های شهدا به جای برنامه های انفرادی، برای همه شهدای یک محل یا یک روستا و شهر به صورت با شکوه و با کیفیت برگزار شود.
به گزارش ایرنا، استان زنجان سه هزار شهید و هفت هزار جانباز به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.