به گزارش ایرنا، حجت الاسلام موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد اظهار کرد: مشکلات معیشت، بیکاری و عقب افتادگی ازدواج جوانان در کشور نگران کننده است و دولتمردان برای جبران ضعفها باید تلاش کنند.
خطیب نماز جمعه اسدآباد با بیان اینکه آستانه تحمل دولت باید بالا برود، گفت: دولتمردان با تریبونی که دراختیار دارند مخالفان خود را جلب نموده و برادری و اتحاد را در کشور جلوه دهند.
حجت الاسلام حسینی مجد مشارکت 78 درصدی مردم اسدآباد در پای صندوق های رای را دشمن شکن دانست و از شورای تامین، فرماندار و هیات اجرای، بازرسی و نظارت در امر برگزاری انتخابات قدردانی کرد.
وی با گرامیداشت سوم خرداد روز آزادی خرمشهر، افزود: خاطرات دفاع مقدس ثروت ملی است و نویسندگان و هنرمندان به دور از هر گونه مبالغه این خاطرات ارزشمند را به رشته تحریر درآورده و برای نسل های بعدی به یادگار بگذارند.
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان باید نماد احترام به ارزشهای اسلامی و اصول اخلاقی باشد بر رعایت این ارزشها و پرهیز از حرمت شکنی آحاد جامعه در این ماه تاکید کرد.
وی در آستانه ماه رمضان ازنیروی انتظامی و دستگاه قضایی خواست با تمام قوت قانون را اجرا نموده و با روزه خواری مبارزه کنند.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/6993
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.