به گزارش ایرنا، فرامرز نیک سرشت شامگاه شنبه در جمع شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی استان افزود: در فرهنگ ملی کشورمان بازنشستگان جایگاه خاصی دارند و بر این اساس باید شئونات آنان در مقام عمل حفظ شود و به مشکلات این قشر بیشتر رسیدگی شود.
وی یادآوری کرد: با وجود آنکه تصمیم های بسیار خوبی برای رفع مشکلات متعدد بازنشستگان اتخاذ شد، اما اقدامات انجام شده در این خصوص کافی نیست.
نیک سرشت با اشاره به سوء مدیریت ها در صندوق های بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی ابراز کرد: 28 الزام غیر منطقی در این صندوق تحمیل شد و در این میان سوء مدیریت عامل اصلی در ناتوانی عمل به تعهدات و تامین نظرات بازنشستگان بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ادامه داد: خوشبختانه دولت یازدهم در حوزه بازنشستگان و رفع مشکلات این قشر تصمیم و برنامه مبتنی بر منطق و عقل را در پیش گرفت و حرکت دولت دوازدهم نیز مبتنی بر تحول گرایی و عقل گرایی است.
وی بیان کرد: نگاه به یک بازنشسته نگاه مثبتی نیست و این مهم باید تغییر کند و ازسوی دیگر بازنشستگان تابلوی تمام نمای شاغلان هستند و از تجارب آنها باید استفاده کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان نیز ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵۳۰ هزار نفر معادل ۵۳ درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که خدمات متعددی دریافت می کنند.
مسعود علیاری خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی استان زنجان ۴۰ هزار مستمری بگیر دارد که طی سال گذشته ماهانه ۵۹ میلیارد تومان برای مستمری این افراد پرداخت شد و امسال نیز این رقم در ماه 60 میلیارد تومان در قالب تعهدات سازمان ارائه خواهد شد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.