سلمان حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهدهای کودک این استان ظرفیت پذیرش بیش از 6 هزار کودک را دارند که علاوه بر نگهداری از کودکان، خدمات متعددی آموزشی نیز به آنها ارائه می کنند.
وی یادآوری کرد: امسال شهریه های مهدهای کودک بین هشت تا 10 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و این میزان نسبت به درجه بندی مهدهای یک، 2 و سه ستاره متغیر است.
حسینی افزود: شهریه های ابلاغی به مهدهای کودک بهزیستی استان زنجان اعلام و در معرض دید والدین قرار داده شده است و در صورت بروز تخلف، والدین می توانند موارد را به بازرسان و کارشناسان مستقر در اداره های بهزیستی استان اطلاع دهند.
وی بیان کرد: هزینه نگهداری، تغذیه و کلاسهای فوق برنامه از جمله موارد افزایش یافته بوده و تمامی مهدهای کودک ملزم به نصب تعرفه شهریه و توضیحات آن در معرض دید والدین و مراجعه کنندگان هستند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان ادامه داد: بر این اساس طی سال به ویژه در آغاز سال تحصیلی نظارت هایی در سه بخش شهرستانی، عالی و توسط کارشناس مسئول کودکان انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهریه های ابلاغ شده به مهدهای کودک بهزیستی استان زنجان از ابتدای تیر امسال اجرایی شده و با آغاز سال تحصیلی جدید نیز نظارت های جدی بر فعالیت این مراکز انجام می شود.
پیش از این نیز 200 مربی مهد کودک با محتوای آموزشی ویژه کودکان آشنا شدند و این دوره با هدف شناخت و آشنایی با مفاهیم رشد و تحول کودکان تا سنین 6 سال و آموزش های مرتبط با این گروه های سنی در حیطه های مختلف چون اجتماعی، عاطفی، هیجانی و انگیزشی بود.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.