حجت الاسلام علی خاتمی در نماز جمعه این هفته زنجان٬ افزود: این کشتار ادامه نسل کشی های مسلمانان در طول سالیان گذشته توسط کشورهای استکباری از جمله آمریکا و اسرائیل، داعش و دولت های وابسته است.
حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: اوضاع اسف بار مردم میانمار و یمن دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد، اما مدعیان حقوق بشر و مجامع بین المللی در این موضوع لال شده و عکس العملی نداشته اند.
امام جمعه زنجان با ابراز تاسف از نبود اتحاد بین دولت های اسلامی در موضوع های بین المللی، گفت: در موضع گیری علیه کشتار مسلمانان میانمار، هیچ تحرک خاصی از دولت های اسلامی انجام نگرفت.
وی اظهار کرد: هدف آمریکا از تشکیل داعش، تجزیه کشور سوریه و عراق در کمتر از یک ماه به چند کشور ضعیف و با قومیت خاص برای تامین امنیت اسرائیل بود.
حجت الاسلام خاتمی افزود: با تدبیر به موقع و مستشاری ایران در جبهه مقاومت، استکبار هرگز به هدف خود نرسید و شکست خورد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه به روز تکریم بازنشسته ها اشاره کرد و تصریح کرد: این قشر سرمایه های اجتماعی ایران محسوب می شوند، بنابراین باید جوانان از تجربه های 30 ساله این عزیزان استفاده کنند.
وی تاکید کرد: یکی از ترفندهای مهم دشمنان اسلام پاشیده شدن نهاد مهمی به اسم خانواده است، از همین رو باید جامعه به امر ازدواج و تشکیل خانواده اهمیت ویژه ای قائل شود.
به گزارش ایرنا، از سال 86 روز 25 ذیحجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج شده است.
3216/6085
خبرنگار : سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.