به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: دولت باید این امور را با جدیت هرچه بیشتر دنبال کند.
امام جمعه قزوین همچنین با تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: منافقان کوردل در چنین روزهایی در اقدامی ننگین با انفجار دفتر نخست وزیری، این 2 مرد مومن و انقلابی را مظلومانه به شهادت رساندند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: 17 هزار شهروند بی گناهی که در کشور ما به دست منافقان کشته و شهید شدند و همچنین مردمانی که در کشورهای عراق، سوریه و یمن به شهادت می رسند همگی به سرکردگی استکبار جهانی رخ می دهد بنابراین همه مستضعفان و آزادگان جهان باید برابر این جنایتکاران و عمال آنها در منطقه ایستادگی کنند.
امام جمعه قزوین در ادامه به حج خونین سال 66 و شهادت مظلومانه جمعی از حجاج در منا اشاره کرد و گفت: این حادثه توسط عاملان آمریکایی و سعودی رخ داد و نباید فراموش کرد که چنین جنایاتی از معدن استکبار و کفر سرچشمه می گیرد.
وی با اشاره به جنایت های آمریکا و رژیم های دست نشانده آنها در سطح منطقه،گفت: کشتار شهروندان بی گناه در کشورهای مختلف منطقه در نتیجه جنگ ها و درگیری هایی که آمریکایی ها و حامیان آنها به راه انداخته اند به خوبی دروغ بودن ادعای آنها در دفاع از حقوق بشر را نشان می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: آتش فتنه و تروری که آمریکا و حامیانش علیه کشور ما می خواستند برافروخته کنند با شجاعت رزمندگان و دلیرمردانی چون شهدای مدافع حرم از جمله شهید حججی ها و سردار همدانی ها به خوبی مهار شده و در عوض این آتش دامن دشمن را خواهد گرفت.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.