حامد تقی بیگلو روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این صیادان متخلف، دوشنبه /20 شهریور جاری/ ساعت 5:30 صبح حین صید غیرمجاز ماهی در سدگلابر شهرستان ایجرود توسط محیط بانان در دام قانون گرفتار شدند.
وی افزود: از این صیادان متخلف تعداد 58 قطعه انواع ماهی اعم از کپور و زردپر، سه رشته تور ماهیگیری به طول 400 متر، چهار دستگاه قایق بادی به همراه 2 عدد پارو و چهار عدد جلیقه نجات کشف و ضبط شد.
تقی بیگلو اظهار کرد: متخلفان دستگیر شده غیربومی هستند و پرونده تخلف برای آنان تنظیم و به منظور رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، اواخر اردیبهشت امسال 2 صیاد متخلف غیربومی به جرم صید غیر مجاز ماهی در سد گلابر واقع در شهرستان ایجرود دستگیر شدند و در بازرسی انجام شده از خودروی پراید متعلق به آنان، یک رشته تور دیواری ماهیگیری به طول 350 متر، یک دستگاه قایق تویوپی دست ساز و 2 عدد ماهی کپور کشف شد.
22 اردیبهشت نیز 6 صیاد متخلف حین صید ماهی در سد گلابر از سوی محیط بانان شهرستان ایجرود مشاهده و در دام گرفتار شدند و این صیادان در قالب 2 گروه چهار و 2 نفره در حال صید ماهی بودند که از گروه چهار نفری که غیربومی نیز بودند 40 قطعه ماهی کپور، پنج دستگاه لنسر، 9 عدد چوب ماهیگیری کاسی، کشف و ضبط شد.
از گروه 2 نفره نیز که بومی استان بودند 16 قطعه ماهی، یک دستگاه لنسر، 2 عدد چوب ماهیگیری کاسی و سه عدد قلاب ماهیگیری به دست آمد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.