ناصر مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ضرورت بهره گیری از ظرفیت بخش غیر دولتی در تامین نیازها و مصارف فرهنگی و هنری جامعه اشاره کرد و افزود: تشکیل و فعالیت مستمر کارگروههای جدید چهارده گانه فرهنگ و هنر در این ستان طی چهار سال گذشته زمینه مشارکت ذینفعان در تصمیم گیری ها را فراهم کرد.
وی ادامه داد: تلاش شد تا ترکیب کارگروه های چهارده گانه متشکل از هنرمندان و فعالان برجسته هر حوزه باشد و علاوه بر این، همه سلایق نیز در آنها حضور داشته باشند.
مقدم برگزاری بدون حاشیه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان طی چهار سال گذشته را از نتایج توجه و ارج نهادن به همه سلایق در استان برشمرد و اظهار کرد: وجود فضای همدلی و همراهی بین مسئولان استان نیز در شکل گیری این فضای آرام و امید بخش تاثیر اساسی داشته است.
به گزارش ایرنا ، کارگروههای تخصصی 'فرهنگ و هنر' و 'فرهنگ و جامعه' شامل کارگروههای 14 گانه عکس و فیلم، تجسمی و خوشنویسی، قرآن و نهج البلاغه، کتاب و ادبیات، مطبوعات و رسانه، موسیقی و آوا، هنرهای نمایشی، فرهنگ و ارزش های دینی، فرهنگ و اقتصاد، فرهنگ و بازار ، فرهنگ و بانوان، فرهنگ و حقوق شهروندی، فرهنگ و روحانیت و فرهنگ و عترت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به برون سپاری فعالیت های فرهنگی و هنری به بخش غیر دولتی در استان اشاره کرد و افزود: از سال 93 تا کنون در جهت استفاده حداکثری از فضاهای موجود، مدیریت هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات ، مدیریت مجتمع های فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) به کانون بازنشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجتمع فرهنگی وهنری کوثر زنجان به خانه هنرمندان استان واگذار شده است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.