به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه شنبه در نشست معاونان بهداشت وزارت بهداشت سراسر کشور در زنجان، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بیش از 10 میلیون نفر از مردم کشور طی سال گذشته از این خدمات بهره مند شده اند.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در مدت چهار سال گذشته در حوزه درمان همکاری های خوبی با دولت داشته است.
درویش امیری با اشاره به فرهنگ بالای کمک به هم نوعان در استان زنجان، تصریح کرد: انجمن های مهرانه، ام اس، حمایت از بیماران کلیوی، تالاسمی و انجمن های بزرگ دیگر هر یک به نوعی با حمایت های مردم زنجان به موفقیت های چشمگیری در حوزه های فعالیت خود دست یافته اند.
وی تاکید کرد: داشتن روحیه بخشش، اهدا، کمک به دیگران، کمک به انجمن های خیریه و مسائل مشابه در مردم زنجان فرصتی است که باید دولت و مسئولان استان قدر آن را دانسته و از آن به خوبی بهره ببرند.
استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در شاخص های توسعه در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی سرمایه گذاری های خوبی انجام داده است، گفت: در همین راستا بیش از 56 هزار میلیارد ریال در بخش صنعتی سرمایه گذاری انجام شده است.
درویش امیری افزود: 26 هزار میلیارد ریال نیز میزان سرمایه گذاری در پروژه های در دست احداث داریم، که تا پایان امسال به نتیجه خواهد رسید.
وی تاکید کرد: این میزان سرمایه گذاری برای 2هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.
استاندار زنجان با اشاره به بالا بودن شاخص علمی استان زنجان، اظهار کرد: هم اکنون 65 هزار دانشجو در سطح استان در حال تحصیل و 3هزار و 500 عضو هیات علمی در دانشگاه های زنجان مشغول تدریس هستند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.