جلسه مشترک مدیریت امور شعب بانک مسکن استان اذربایجان شرقی با حضور رئیس و معاونان سازمان جهاددانشگاهی استان با هدف بررسی زمینه های همکاری در محل سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی در ابتدای این دیدار  هر یک از معاونان فرهنگی، آموزشی و پشتیبانی جهاد دانشگاهی استان ضمن معرفی بخشهای مربوطه  به ارائه خدمات مختلف این نهاد در زمینه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی پرداختند.
در ادامه دکتر جعفر محسنی رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌ های مختلف از جمله خدمات پزشکی و درمان ناباروری و خدمات آزمایشگاهی و طب کار نیز خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه‌ی طب پیشگیری و سلامت کار نیز شروع به کار کرده و آماده ارائه خدمات برای آحاد جامعه، کارکنان سازمانهای مختلف و خانواده های محترمشان می باشد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت شاخص جهاددانشگاهی در حوزه فناوری انرژی‌های نو و تجدیدپذیر استان افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان دبیرخانه ستاد انرژی‌های نو استان فعالیت‌های بسیار خوبی در این زمینه داشته و دارد و آمادگی خود را برای همکاری با همه دستگاههای دولتی و خصوصی استان درخصوص بهره‌‎گیری از این فناوری در تامین بخشی از نیازهای دستگاه‌ها به انرژی اعلام کرد.
وی ادامه داد: با توجه به سیاست‎های حمایتی دولتی از این بخش و سرمایه‎گذاری در این زمینه، جهاددانشگاهی استان با برخورداری از فناوری تولید برق از انرژی خورشیدی و توان ساخت نیروگاه‌ها با توان و ظرفیت‌های مختلف آماده هرگونه ارائه خدمات در این زمینه به ادارت استان و سایر متقاضیان می باشد.
در ادامه این جلسه مهدی احمدی، مدیر شعب بانک مسکن استان نیز ضمن معرفی خدمات مختلف بانک مسکن  گفت: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی یکنهاد انقلابی با رویکرد علمی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی در زمینه‎های مختلف می باشد، همکاری با این سازمان برای بانک مسکن یک افتخار محسوب می‏شود. جهاد دانشگاهی می‎‏تواند نسبت به رفع مسائل و مشکلات بانک در زمینه‎های مختلف ازجمله توانمندسازیی منابع انسانی و افزایش بهره وری، این بانک را یاری رساند.
وی  با بیان اینکه افتتاح حساب جهاددانشگاهی در بانک مسکن می‌تواند آغاز یک همکاری باشد، افزود: همکاری دو جانبه بین بانک مسکن و جهاددانشگاهی می‎تواند ثمرات و نتایج مفید بسیاری برای هردو سازمان داشته باشد.
احمدی در ادامه با اشاره به خدمات مختلف آن بانک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تهیه مسکن آحاد جامعه از دغدغه‌های بسیار مهم بانک مسکن می‌باشد، لذا کارکنان سازمان جهاددانشگاهی می‌توانند در راستای این همکاری از خدمات متفاوت این بانک از جمله حساب پس انداز مسکن جوانان، سپرده آتیه طلایی، صندوق پس انداز مسکن یکم و سایر خدمات و تسهیلات رفاهی و... بهره‎مند شوند.
وی همچنین با استقبال از همکاری با سازمان جهاد دانشگاهی استان در زمینه‎‌های رسانه‎ایی، آموزشی و پژوهشی و انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، گفت: این همکاری‌ها می‎تواند در قالب یک تفاهم‌‎نامه که زمینه‌های کامل همکاری دو طرف در آن لحاظ شده باشد، صورت پذیرد.
لازم به ذکر است در پایان جلسه مقرر شد تفاهم نامه اولیه آماده و نسبت به ادامه همکاری در بخش‌های مختلف بین دو طرف در جلسات کارشناسی بررسی و اجرایی گردد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.