به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی شیرازی در راهپیمایی روز قدس زنجان با بیان اینکه آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام راحل به نام روز قدس نامگذاری شد، اظهار کرد: شاید بسیاری از افراد باور نمی کرند که این حرکت انقلابی جدید در جهان را شکل می دهد که در آینده منجر به سقوط رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.
وی اظهار کرد: سال96 ، سال خبرهای جدیدی است که لرزه بر اندام دشمنان اسلام از جمله امریکا و رژیم صهیونیستی خواهد انداخت.
این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند تا یک ایرانی، بسیجی، نیروی نظامی و پاسدار زنده است خواب های آشفته آنا تعبیر نخواهد شد هرگز نمی توانند ملت ایران را شکست دهند.
وی اظهارکرد: ملت ایران اسلامی در هر برهه تاریخ جهان هیهات من الذله سر داده و هرگز تسلیم نخواهیم شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس کشور تاکید کرد: به امام راحل و ولی امر مسلمین جهان اعلام می کنیم پیرو خط ولایت برای دفاع از آرمان های امام راحل ایستاده ایم و قدمی عقب نشینی نخواهیم کرد و باید روی ملت ایران، سپاه، بسیجی حساب شود همه تا پای جان ایستاده و اراده کرده ایم تا این انقلاب را با یاری خدا به دست حضرت ولی عصر(عج) بسپاریم.
حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه ملت هرگز شعار نمی دهد، گفت: این ملت ولایتمدار همیشه در میدان عمل و مبارزه در تلاش است.
شیرازی ادامه داد: روی دیگر این سکه پیامی به دنیا داشت، اینکه جمهوری اسلامی برای ایستادن در مقابل ظالم و دفاع از مظلوم ایستادگی خواهد کرد و فرقی ندارد این مظلوم شیعه، سنی، علوی و یا دیگر مذاهب باشد.
وی افزود: در برخی از زمان ها و مکان ها دشمنان اسلام حرکت هایی را انجام دادند اما این اقدام ها نتوانست جامعه اهل سنت را علیه شیعه وارد میدان کند تا جایی که در کنفرانس بیداری اسلامی 91 علمای اهل سنت اعلام کردند که ولی فقیه و امام راحل متعلق به ملت ایران نیست، چرا که این 2 امامین پرچمدارحرکت جهانی اسلام و رهبر همه مسلمانان دنیا محسوب می شوند.
وی خاطرنشان کرد: جابجایی، تغییر و تحول ظاهری نمی تواند به بیداری ملت ها آسیب بزند چرا که امروزه ملت مسلمان و ملت های جهان بیدار شده اند و حق و ظلم ظالمان را می فهمند و این نتیجه حرکت امت اسلامی در روز جهانی قدس است.
حجت الاسلام شیرازی تاکید کرد : در زمان حاضر پرچم ایستادگی در مقابل ظلم و حمایت از مظلوم در جهان برافراشته شده و مرزی نمی شناسد.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام باید بدانند هر حرکتی را که برای سست کردن اراده امت اسلامی شکل داده اند که بخواهند به انقلاب ما و جبهه مقاومت ضربه بزنند، ضربه ای علیه خود آنان و عامل اقتدار جمهوری اسلامی و این جبهه شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس کشور گفت: دشمنان اسلام پس از انتخابات درصدد تضعیف و ناامن کردن جمهوری اسلامی، محتوای نظام، اختلاف بین ملت ایران و تغییر سیرت انقلاب بودند که نتیجه آن اتحاد ملت ایران و قدرت نمایی جمهوری اسلامی تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان حماسه آفریدند.
حجت الاسلام شیرازی دشمن از ایران اسلامی سیلی خورد و 6 موشک به حلق داعش اثابت و به دنیا نشان داد جمهوری اسلامی و ملت ایران از قدرت خود برای مقابله با توطئه های دشمنان استفاده می کند.
وی تاکید کرد: اتاق فکر آمریکا اعلام کرده ، کشوری که در مقابل ما می ایستد و مانع اجرای طرح هاست جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس کشور گفت: دشمنان بدانند، دشمن سیلی خواهد خورد تازه اول راه است تصور نکنند با 6 موشک کار تمام است با ملت ایران و جمهوری اسلام شوخی نکنید.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.