به گزارش ایرنا، ‌حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان اظهار داشت: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است و برای همین است که غیر از صهیونیست ها، آمریکایی ها نیز از این راهپیمایی ناراحت می شوند.
وی با بیان این که امام راحل روز قدس را روز اسلام نامیده است گفت: ملت ایران نزدیک به 40 سال است که پای آرمان های امام راحل ایستاده و می بینیم با دهان روزه و در گرمای زیاد تظاهرات کرده و از مردم مظلوم جهان حمایت می کنند.
وی افزود: این حضور پرشور نشان از ایمان، استقامت، بینش و ولایت پذیری ملت ایران است که یکی از افتخارهای نظام محسوب می‌ شود.
امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: امسال این راهپیمایی یک شادابی و طراوت خاصی داشت و علت آن مقارن شدن با حماسه سپاه پاسداران بود که قدرتمندانه مواضع داعش را موشک باران کردند.
وی افزود: این عملیات غرور آفرین نشان از شجاعت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که عزتمندانه و با زمان شناسی دقیق انجام شد و پیام هایی برای سایر دشمنان نظام جمهوری اسلامی هم داشت.
وی ادامه داد: این حرکت غرور آفرین سپاه پاسداران موجب مرگ داعش شد و زلزله ای بر کاخ سفید و حاکمان ریاض انداخت که پیام این حمله موشکی را دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: البته این حمله به مواضع داعش پیام مهمی هم برای مستضعفان و مظلومان جهان داشت که از این حرکت بسیار خوشحال شده و اشک شوق ریختند و دریافتند که جمهوری اسلامی ایران آن ها را تنها نخواهد گذاشت.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.