شهرام طهماسبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی چهار سال گذشته اقتصاد به سمت تعادل در حرکت بوده، تورم مهار، زمینه اشتغالزایی ایجاد شده و فضای کسب و کار بهبود یافته است.
وی یادآورشد: طی هشت سال حداکثر تعداد مشاغل ایجاد شده در کشور به بیش از 950 هزار مورد نمی رسید، در حالی که دولت تدبیر و امید طی چهار سال برای بیش از 1.5 میلیون نفر اشتغالزایی داشت.
طهماسبی اظهار کرد: شرایط کنونی پیش روی دولت با شرایط سال 92 بسیار متفاوت است و بنا نیست دولت بار دیگر بخش انبوهی از انرژی و زمان خود را صرف حل و رفع مشکلات کند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: با این وجود هنوز موانعی پیش روی اقتصاد کشور وجود دارد که باید مرتفع شود و نمی توان مدعی نبودن هیچگونه مشکلی بود.
وی خاطرنشان کرد: به طبع طی چهار سال گذشته نواقص و کاستی های موجود در دولت تا حد زیادی شناسایی و گام هایی برای رفع آنها برداشته شده است.
طهماسبی لازمه رشد اقتصادی را بهره گیری از توان بخش خصوصی اعلام کرد و ادامه داد: پیش برد علمی، منطقی و مناسب چرخه خصوصی سازی نیازمند زمان است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: نهادهای نظارتی بر اقتصاد کشور باید برای هدایت بخش خصوصی و رفع مشکلات موجود در اقتصاد کشور همکاری لازم را با دولت داشته باشند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.