علیرضا جزء قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر خانوارهای باقی مانده در شهرستان های ابهر و ماهنشان و 6 هزار و 430 خانوار در شهر زنجان هستند که باید به شبکه فاضلاب شهری متصل شوند، با اتصال همه خانوارهای شهری استان زنجان به این شبکه ورود 50 میلیون مترمکعب آب خام به چرخه تولید در عرصه های کشاورزی و صنعتی محقق می شود.
وی تاکید کرد: میزان پسماند خروجی تصفیه خانه در شهر زنجان سالانه 9 میلیون مترمکعب است که طی سال گذشته هفت میلیون و 800 هزار مترمکعب بود.
مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: اگر همه خانوارهای شهر زنجان به شبکه فاضلاب شهری متصل شوند سالانه 28 میلیون مترمکعب پسماند خروجی تصفیه خانه خواهد شد.
جزء قاسمی تاکید کرد: طی سالجاری 6 هزار و 430 خانوار شهر زنجان به فاضلاب شهری متصل خواهند شد و این پروژه مستلزم اجرای 18 کیلومتر شبکه در شهرک های اقماری انصاریه، پونک و الهیه است.
وی خاطرنشان کرد: با اتصال این خانوارها به شبکه فاضلاب شهری در شهر زنجان مجموع پسماند قابل استحصال این شهر چهار هزار مترمکعب در شبانه روز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: شبکه فاضلاب شهری در شهرهای دندی، زرین آباد و خرمدره در دست اجرا قرار دارد و این پروژه در سایر شهرهای این استان نیز در حال مطالعه است.
وی خاطرنشان کرد: با اتصال این خانوارها به شبکه فاضلاب شهری در شهر زنجان چهار هزار متر مکعب در شبانه روز به پسماند قابل استحصال این شهر اضافه خواهد شد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.