حجت الاسلام علی متین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان دین و قرآن مقبولیت و مشروعیت نظام را بر نمی تابند و به خاطر برهم خوردن معادلات خود ناراحت و عصبانی تر می شوند اما دوستان انقلاب و نظام با دیدن چنین مقبولیت و مشروعیتی شاد و مسرور و نسبت به آینده امیدوار می شوند.
وی اظهار کرد: توصیه های مقام معظم رهبری و تبلیغات و مناظره های صورت گرفته و همچنین شور و شعف ایجاد شده، باعث شده است تا مردم در این دوره از انتخابات نیز حضور گسترده و پرشور داشته باشند و چشم دشمنان را خیره کنند.
حجت الاسلام متین افزود: حضور حداکثری و سپس انتخاب اصلح را مهم خواند و اظهار کرد: حضور حداکثری، امنیت را برای ایران به ارمغان می آورد و با توجه به اینکه حضور مردم یکی از مولفه های قدرت محسوب می شود بنابراین ملت ایران فرصت حضور در پای صندوق های رای را از دست نخواهند داد.
وی تاکید کرد: حضور در انتخابات در حقیقت رای به نظام، ساختار نظام، حکومت و رهبری بوده و از سویی نیز امنیت می آورد و نظام نیز بر این اساس می تواند برنامه ها و سیاست های خود را با پشتوانه ای قوی پی گیری کرده و پیش ببرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالهمدی (عج) استان زنجان گفت: دولت ها و سازمان های بین المللی با نظر خاص به انتخابات نگاه می کنند و حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای را همراه با مقبولیت نظام می دانند و مردم کشورهای جهان از جمله عراق و سوریه نیز به ایران به عنوان کشوری الگو که مردمسالاری دینی بر آن حاکم است نگریسته و از آن درس می گیرند.
حجت الاسلام متین افزود: امروز /29 اردیبهشت/ همه طرفداران باید آرام باشند و این روز شیرین و جشن و حماسه بزرگ را که یک فرصت برای ملت و نظام است خدشه دار نسازند.
وی با بیان اینکه نباید در پای صندوق های اخذ رای خارج از ضوابط انتخابات عمل کرد اظهار داشت: باید انتخابات را به زیبایی مدیریت کرد تا حماسه ای بزرگ خلق شود و برگ زرین دیگری رقم بخود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.