حجت الاسلام سیدعلی حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، موجب امید دوستان در داخل و خارج و نا امیدی دشمنان نظام می شود افزود: مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات 29اردیبهشت و طبق فرمایشات رهبری برای کشور امنیت آفرین خواهد بود.
حجت الاسلام حسینی افزود: تمامی انتخابات برگزار شده طی 38 سال گذشته در این کشور از اهمیت خاصی برخوردار بوده اند و 2 انتخابات امروز نیز به لحاظ داخلی و خارجی اهمیت بسیاری دارد.
وی بیان کرد: استکبار جهانی در صدد برانگیختن اجماع کشورهای عربی علیه ایران است تا از این طریق به اهداف خود در منطقه دست یابد.
امام جمعه خرمدره ادامه داد: استکبار درصدد گسترش تحریم ها و اعمال فشارهای مختلف بر کشور ایران است و در این شرایط حضور گسترده مردم در صحنه های سرنوشت ساز راه تعدی، متجاوران به کشور را بسته است.
حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: شهروندان خرمدره ای نیز از اولین دقایق روز رای گیری و در صف های به هم پیوسته در مکان های تعیین شده حضور یافتند و تاکنون صحنه های باشکوهی را رقم زدند که قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا، طبق برنامه ریزی ها، 48 شعبه شامل 33 شعبه ثابت شهری و 12 شعبه ثابت روستایی و 3 شعبه نیز به صورت سیار شهری و روستایی در سطح این شهرستان آرای شرکت کنندگان در انتخابات 29 اردیبهشت را جمع آوری می کنند.
از مجموع 65 هزار و 166 نفر از جمعیت این شهرستان 40 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات 29 اردیبهشت جاری هستند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور در حال برگزاری است.
شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان زنجان را تشکیل می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.