به گزارش ایرنا، علی حیدری روز جمعه در مراسم تجلیل از جوانان برتر شهرستان ابهر به مناسبت هفته جوان، اظهار کرد: دولت یازدهم جوانان را فرصت می داند و تلاش شده فضای خوبی برای فعالیت آنها فراهم شود.
وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات، افزود: برای سوء برداشت نشدن تبلیغات انتخاباتی، از برگزاری افتتاحیه و تجلیل ها بسیاری برنامه ها و افتتاحیه ها برای بعد از انتخابات تدارک شده است.
فرماندار شهرستان ابهر با حق الناس دانستن رای مردم، تصریح کرد: وظیفه همه ما مسئولان است که در ابتدا از مردم درخواست حضور فعال و پرشور از مردم داشته باشیم.
وی ابراز کرد: کسانی که کشور را دوست دارند بدانند که به طور حتم حضور غیورانه آنها در انتخابات موجب ناامیدی همه دشمنان ایران عزیز می شود.
حیدری بیان کرد: در حوزه های مختلف اقتصاد، صنعت و بیمارستان اقدامات بسیاری در کشور و به دنبال آن در شهرستان ابهر انجام شده و امید است این اقدامات شایسته با همکاری و همراهی همه مدیران ادامه یابد.
وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات مالی، دولت بودجه تکمیل پروژه ورزشگاه سه هزار نفری ابهر که احداث آن از سال ها قبل آغاز شده بود را تامین کرده و از تیر ماه امسال ساخت و ساز در این ورزشگاه ادامه می یابد و به زودی این ورزشگاه بزرگ و ویژه در ابهر به بهره برداری می رسد.
داود معروفخانی در این مراسم افزود: از سال گذشته 18 نفر از جوانان شهرستان ابهر در رشته های مختلف ورزشی به عضویت تیم های ملی در آمدند.
وی ابراز کرد: جوانان برتر باید شناسایی و برای عرصه های مدیریتی در آینده آماده شوند و باید دانست اعتماد به جوانان موجب ایجاد انگیزه در آنها می شود و بدنبال آن در جامعه شور و شعف ایجاد می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر تصریح کرد: کمبود زیرساخت های ورزشی در ابهر مشکلی بود که با همت دولت یازدهم رو به حل شدن است و با تکمیل ورزشگاه سه هزار نفری ابهر که در سطح کشور خاص و نمونه است، می توانیم میزبان بسیاری از مسابقات سطح بالا باشیم.
وی یادآور شد: در زمان حاضر شهرستان ابهر دارای 40 هیئت ورزشی فعال بوده و شاهد افزایش 13 درصدی در بیمه های ورزشی هستیم.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.