احمد برادران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به دستور وزیر کشور برای آماده سازی بسترهای برگزاری انتخابات، 250 شعبه ثابت و 30 شعبه سیار در این شهرستان در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در سبزوار فراهم شده ،‌ اظهار کرد:‌ 2 هزار و 600 نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در این شهرستان همکاری دارند.
وی گفت: برابر اعلام آمار اداره ثبت احوال سبزوار، در انتخابات امسال حدود هفت هزار و 200 رای اولی در این شهرستان وجود دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تبلیغات سالم با رعایت اصول اخلاقی زمینه حضور و مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را فراهم می کند.
وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در مدت چهار سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه کاهش نرخ تورم، ثبات اقتصادی، رونق بازار کسب و کار، رونق بخش صنعت و تولید با پرداخت تسهیلات بانکی انجام داده است.
وی با بیان اینکه برخی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدامات و خدمات دولت را با بی انصافی زیر سوال می برند، گفت: باید در مقابله با این رفتارها، خدمات و اقدامات دولت به روشنی برای مردم بیان شود.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری از غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144/7499/6012خبرنگار:جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.