به گزارش ایرنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات فرمانداری تهران، عیسی فرهادی عصر دوشنبه افزود: تمامی امور مربوط به رسیدگی صلاحیت نامزدها، محرمانه بوده است.
فرهادی اظهارکرد: کار رسیدگی به صلاحیت ها که از روز 17 فروردین ماه آغاز شده تا روز 23 همین ماه ادامه خواهد داشت.
رئیس هیات اجرایی شهرستان تهران یادآور شد: براساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیات اجرایی شهرستان با بررسی دقیق مدارک دریافتی از مراجع چهارگانه ، نظر قطعی را در خصوص رد یا تائید نامزدها صادر خواهد کرد.
فرماندار تهران با بیان اینکه این اعلام نظر درهیات نظارت شهرستان نیز باید مورد تائید قرار بگیرد گفت: پس از ابلاغ مراتب تائید یا رد صلاحیت به داوطلبان پس از دریافت نظر هیات نظارت شهرستان توسط فرمانداری در تاریخ دوم اردیبهشت ماه ، رد صلاحیت شده ها این امکان را دارند تا در فرصت تعیین شده (سوم تا ششم اردیبهشت بمدت چهار روز) شکایت خود را به هیات نظارت استان ارائه کنند.
وی افزود: رسیدگی و بررسی نهایی هیات نظارت استان به شکایت داوطلبانی که توسط هیات نظارت شهرستان رد صلاحیت شده اند، از تاریخ هفتم تا 16 اردیبهشت ماه سالجاری بمدت 10 روز خواهد بود.
فرهادی به نامزدها و شهروندان حوزه انتخابیه شهر تهران، ری و تجریش توصیه کرد که به شایعات توجهی نکنند و تا انتشار آگهی اسامی نامزدها که از روز هجدهم اردیبهشت ماه آغاز و تا آخر روز بیستم همین ماه ادامه خواهد داشت منتظر بمانند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.