به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر با تبریک میلاد امام زمان(عج) و تبیین ویژگی های منتظران واقعی ظهور، اظهار کرد: همه منتظران آن حضرت باید ارتش الهی و مسلح باشند تا شاهد فاجعه هایی مانند قتل عام درغزه و فلسطین توسط صهیونیست ها و سوریه و بحرین توسط تروریست ها و حاکم دیکتاتور بحرین نباشیم.
وی افزود: جامعه ای منتظر است که در فکر اجرای احکام الهی باشند و اگر مسئولی در مسئولیت خود وظیفه اجتماعی و دینی خود را انجام ندهد مسئول منتظر نیست، امروز نشان و علامت انتظار خدمت به مردم، حل و فصل مشکلات جامعه، تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان است و بدون شک پرچم مهدویت که رنگ و بوی عدل و فقه دارد در دست رهبر معظم انقلاب است.
امام جمعه ابهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری یادآور شد: هدف کوتاه مدت دشمن بر هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور، هدف میان مدت دشمن، مسئله اقتصاد و معیشت مردم و هدف بلندمدت دشمن 'تغییر اصل نظام اسلامی' است.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه فتنه گران دیروز به دنبال برنامه ریزی فتنه جدیدی هستند این افراد آرامش و امنیت کشور را نمی خواهند.
حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: اگر رهبری وارسته و تیزنگر در کشور نبود، بارها و بارها صاحبان اندیشه‏های غربی، این کشور را به غرب فروخته بودند و با اقدام انقلابی رهبری معظم انقلاب، هویت و اصالت های دینی و مکتبی، ملی و انقلابی ملت بزرگ ایران از دایره نفوذ کور عوامل منفعل و وابسته نظام سلطه خارج و حفظ شده است.
امام جمعه ابهر با اشاره ویژگی‏های نامزد اصلح از بیانات 28 سال گذشته‏ مقام معظم رهبری، یادآور شد: این ویژگی ها در سه بخش 'ویژگی‏های انتخاباتی‏' ،' ویژگی‏های فردی‏' و' ویژگی‏های کاری‏' تدوین می شود.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.