به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی شامگاه شنبه در جمع نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر زنجان، ارمغانخانه و نیک پی افزود: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای تبلیغ انتخاباتی خود بر مشارکت حداکثری ملت آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی نیز تاکید داشته باشند.
وی تاکید کرد: ملت با هر فکر، اندیشه و تفکری در انتخابات سرنوشت ساز که تعیین کننده نقشه راه عمرانی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی است شرکت و نظر خود را اعمال کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در هر کشوری مشارکت حداکثری در امنیت بین المللی تاثیری گذار است.
موسوی ابراز امیدواری کرد: برخی از ثبت نام کنندگان برای انتخابات شورای اسلامی که به هر دلیلی تایید صلاحیت نشده اند به زودی توسط هیات مرکزی نظارت مورد تایید قرار بگیرند تا آنها نیز در این انتخابات شرکت کنند.
وی ادامه داد: مهمترین موضوع در تبلیغات، رقابت در عین رفاقت است و اگر خواهان حفظ فضای آرام جامعه هستیم باید تبلیغات نامزدها بدون تنش و دروغ، درگیری، خشونت و تخریب باشد و این به معنی پرهیز از حرف های چالش برانگیز و نقادانه نیست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، بر پرهیز نامزدهای انتخابات شوارهای اسلامی از تخریب همدیگر تاکید کرد و افزود: به یقین دست اندرکاران در مقابل هرگونه بی قانونی ایستاده و مانع آن خواهند شد.
موسوی یادآورشد: از هم اکنون و لحظه به لحظه فعالیت های انتخاباتی رصد می شود.
وی با تاکید بر اینکه همه نامزدها به پختگی رسیده و علم کافی دارند که در انتخابات خود را نشان می دهند، افزود: با توجه به شناختی که از خود دارید باید بلوغ اجتماعی و سیاسی خود را به نمایش بگذارید.
موسوی ادامه داد: همین تبلیغات، نوع رفتار و شخصیت نامزدها در تاریخ ثبت و ضبط و آینده در مدیریت های مختلف جامعه از ظرفیت افراد بهره مند می شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: نامزدها فضا را به گونه ای پیش ببرند که نیازی به برخورد با تخلف نباشد.
موسوی اظهارکرد: جایی که حقی از نامزدی ضایع شود نحوه اعتراض در قانون مشخص شده و باید آستانه تحمل را بالا ببریم.
وی یادآورشد: امروز باید دمکراسی را تمرین و به نمایش بگذاریم و مردم بلوغ سیاسی اجتماعی نامزدها را ببینند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ستادهایی که سالم ترین رفتارها را خواهند داشت به آنان کاپ اخلاق اهدا خواهد شد.
موسوی با تاکید بر اینکه نباید شاهد نابسامانی باشیم، خاطرنشان کرد: از تخریب رقیب پرهیز شود و هر نامزدی توانایی خود را تبیین کند و برای اثبات خود دیگران را تخریب نکند.
وی بر پرهیز از سیاه نمایی و بیان نارسایی ها در حوزه مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: حق نداریم برای اثبات خود کارهای و اقدامات گذشته را له کنیم و این موضوع با دین، اخلاق، فرهنگ، اعتقادات و باورهای دینی ما سازگاری ندارد.
موسوی اظهارکرد: این موارد با پایتخت شور و شعور حسینی سازگاری ندارد، اگر خواهان ماندگاری این نام هستیم باید این نکات رعایت شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در کنار تبلیغات و اقداماتی که انجام می دهید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش شود و 29 اردیبهشت هموطنی در منزل نباشد چرا که ایران متعلق به همه ملت گرانقدر است.
موسوی خاطرنشان کرد: اگر شورا با رای بالا داشته باشد و در عرصه مدیریت شهری مسئولیت بر عهده بگیرد، با تصمم گیری، قوت و قدرت بیشتری فعالیت می کنند.
وی تاکید کرد: نامزدها به شعور مردم احترام قائل شوند جامعه و مردم به لحاظ فکری و آگاهی های عمومی ارتقا یافته و با 40 سال گذشته غیر قابل مقایسه است و صواب را از ناصواب تشخیص می دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: نامزدهای شورای اسلامی نباید سطح توقعات مردم را بی دلیل بالا ببرند و مواردی را قول دهند که قابل عملی شدن نباشد.
موسوی افزود: موضوع های مختلفی در مدیریت شهری وجود دارد که باید با برنامه و افق بلند مدتی به آن ها نگاه شود چرا که وضعیت مطلوبی را در مدیریت شهری در مقایسه با شهرهای همسایه نداریم، باید واقعیت ها بیان شود.
وی اظهارکرد: برای شهر خود برنامه اساسی داشته باشید و توقعات مردم را با حرفهای ناصواب بالا نبرید که نتوانید محقق کنید.
معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: حقوق شهروندی مقوله مهمی به شمار می رود و از مهمترین کارهایی که موظف به انجام آن هستیم این حقوق است که باید آگاهی بخشی کنیم و مردم مطالبه گری را یاد بگیرند تا بسیاری از فضاهای شهری متحول شود.
موسوی یادآورشد: در مدیریت اداری نیز مدیران و شوراهای اسلامی باید برای کارهای انجام داده خود پاسخگو باشند و کارنامه ارائه دهند.
وی انتخابات را صحنه آزمایش مدیریتی رفتار فردی و شخصیتی تک تک نامزدهای انتخاباتی بیان کرد که باید همه تلاش کنند تا نمره بالایی به خود اختصاص دهند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.