مسعود علیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و طی 6 ماهه دوم سال گذشته نسبت به پایش بیمه ای قالیبافان تحت پوشش این سازمان اقدام و افراد جدید جایگزین بیمه شدگان غیر واقعی شد.
وی یادآوری کرد: سهمیه این استان برای بیمه کردن قالیبافان 10 هزار نفر اعلام شده که تعداد کنونی بیش از میزان یاد شده است و تلاش برای واقعی کردن جامعه هدف در این بخش نیز ادامه دارد.
علیاری افزود: آمار این گروه هدف با همکاری اتحادیه قالیبافان و سازمان صنعت، معدن و تجارت تا حدود زیادی واقعی شده اما این روند طی امسال نیز با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.
وی بیان کرد: متاسفانه طی سال های گذشته افراد زیادی بدون تبحر در زمینه قالیبافی و فقط برای استفاده از مزایای این نوع بیمه کارت قالیبافی دریافت کرده و افراد واقعی محروم مانده بودند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: خوشبختانه همکاری بین بخشی و بازرسی بازرسان این اداره کل نتایجی مثبتی را رقم زد و به شناسایی قالیبافان واقعی منتهی شد.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم در سال جاری می توان نسبت به پوشش بیمه ای همه قالیبافان واقعی مبادرت کرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 530 هزار نفر از جمعیت این استان تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، که 175هزار نفر بیمه شده اصلی هستند.
اداره کل تامین اجتماعی زنجان از طریق 14 شعبه دائمی و کارگزاری در سطح این استان به گروه های هدف خدمات ارائه می کند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.