مسعود علیاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجباری شدن این تعداد بیمه شده در سال گذشته نقطه عطفی در راستای بهبود و افزایش اشتغال به شمار می رود و امیدواریم این روند طی سال جاری نیز تداوم داشته باشد.
وی اظهار کرد: طرح های غیر حضوری از جمله پرداخت های غیرحضوری و ابلاغ الکترونیکی از جمله اقدامات مهمی بود که سال گذشته اجرا شد و این مهم به کاهش 57 هزار نفری شمار مراجعه کنندگان به شعبه های تامین اجتماعی استان شد.
علیاری افزود: این اقدام در راستای بهبود ارائه خدمات، کاهش حجم مراجعات و جلوگیری از صف های طولانی و تعدد رفت و آمدها انجام گرفته است.
وی بیان کرد: طی سال گذشته و برای ارائه خدمات بهتر، پنج کارگزاری در شهرهای ابهر و خرمدره، صائین قلعه و سلطانیه راه اندازی شده و در مجموع با احتساب افتتاح 2 کارگزاری در سال 94، به 7 کارگزاری افزایش یافته است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: سال گذشته تعداد 520 هزار شماره ssn (شماره ملی تامین اجتماعی ) به بیمه شدگان اصلی و تبعی شعب تابعه اداره کل استان اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: اختصاص شماره اختصاصی بیمه تامین اجتماعی اقدام موثری در شناسایی دقیق بیمه شدگان و افراد تبعی آنان، جلوگیری از همپوشانی بیمه ای بوده و برنامه ریزی برای ارائه خدمات را بیش از گذشته تسهیل می کند.
به گزارش ایرنا،هم اکنون 530 هزار نفر از جمعیت این استان تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند، که 175هزار نفر بیمه شده اصلی هستند.
اداره کل تامین اجتماعی زنجان از طریق 14 شعبه دائمی و کارگزاری در سطح این استان به گروه های هدف خدمات ارائه می کند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.