غلامحسین جمیلی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل گمرک استان زنجان افزود: گمرک این استان امروز توانسته جایگاه خوبی در میان 150 گمرک ایران کسب کند.
وی یادآورشد: انتظار می رود سیاست های پشتیبانی گمرک ایران نسبت به گمرک زنجان را همچنان ادامه دهد.
جمیلی اظهار کرد: تمام موفقیت ها و عملکرد گمرک زنجان موجب شده تا سطح بالاتری از توقعات نسبت به این نهاد شکل بگیرد.
رییس اتاق بازرگانی, صنایع, معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: بضاعت گمرک این استان آن نیست که هم اکنون رخ می دهد و اگر بناست به استانداردها و با استفاده از ابزار مهارت انجام شود با این تعداد نیروی انسانی امکان پذیر نیست.
وی خاطر نشان کرد: امروز انتظارات جدیدی هم از گمرک زنجان ایجاد شده و باید امکانات و تجهیزات آن متناسب با اقداماتی که برای تبدیل این استان به قطب برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات افزایش یابد.
جمیلی ادامه داد: دولت از سال گذشته برنامه بهبود فضای کسب و کار را در ذستور کار قرار دادو به تبع آن آیین نامه های بسیاری از دستگاه ها اصلاح شد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: گمرک ایران و زیر مجموعه آن یکی از دستگاه هایی بود که بیشترین اصلاحات را در آیین نامه های خود ایجاد کرد.
در پایان این مراسم از خدمات حمید احمدی به عنوان مدیرکل جدید گمرک استان زنجان معرفی و از خدمات احمد برکابی به عنوان مدیرکل سابق گمرک استان زنجان تقدیر شد.
احمد برکابیان از این پس در گمرک بازرگان فعالیت می کند و حمید احمدی نیز پیش از مدیر گمرک آبادان بود.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.