به گزارش ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: اولین گروه از کاروان راهیان نور /امشب/ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند و این روند تا 11 فروردین سال 96 ادامه دارد.
وی یادآوری کرد: کاروان های اعزامی به مدت چهار روز در مناطق جنوب کشور حضور خواهند داشت که در اردوگاه این استان اسکان داده می شوند و طی این مدت نیز برنامه های مختلف فرهنگی نیز برای این افراد در نظر گرفته شده است.
کرمی افزود: بر این اساس امسال و با همکاری آموزش و پرورش پنج هزار و 484 دانش آموز و یک هزار و 200 دانشجو به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
وی بیان کرد: طی برنامه ریزی های انجام گرفته تلاش می شود مردم این استان نیز با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور و با یاد شهدا سال جدید را آغاز کنند.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: ثبت نام متقاضیان در پایگاه های مقاومت مساجد انجام و هزینه ناچیزی از این بابت دریافت می شود.
کرمی خاطرنشان کرد: ایثار و شهادت باید بیش از گذشته در جامعه نهادینه شود چراکه این مهم موجب می شود دشمنان نتوانند توطئه ها و برنامه های شوم خود را اجرایی کنند.
به گزارش ایرنا، طی روزهای 25 اسفند 94 تا 11 فروردین سال جاری بیش از 2 هزار و 500 زائر از این استان در چهار مرحله و در قالب 21 کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شده بودند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.