به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی روز چهارشنبه درگردهمایی مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج که در سالن اجتماعات اصلاح بذر و نهال کرج برگزار شد، افزود: خروجی آموزش و پروش و تاثیر آموزش در مدارس برای همه افراد جامعه روشن است.
وی اظهار کرد: این قشر تاثیر گذار در جامعه بدون هیچ چشمداشتی با فیش های حقوقی که قابل قبول برای این بزرگواران نیست برای رشد و تعالی کشور تلاش می کنند.
وی با اشاره به مقام ها و رتبه هایی که دانش آموزان در مسابقات علمی ، ورزشی ، فرهنگی، کنکور و ... در داخل و خارج از کشور کسب می کنند یاد آور شد: این موفقیت ها نشان دهنده سختکوشی معلمان در مدارس ایران اسلامی است.
فرماندار ویژه کرج در بخش دیگری از سخنانش به گسترش فعالیت های آموزشی در جامعه پرداخت و تصریح کرد: قانونمداری و احترام به دیگران در مدارس آموزش داده شود تا در آینده جامعه با مشکلات مختلفی که امروز با آن روبرو هستیم مواجه نشود.
زمانی اضافه کرد: گره بد اخلاقی هایی که در جامعه وجود دارد تنها با دست معلمان باز می شود لذا معلمان در مدارس بر آموزش قانونمداری و احترام به دیگران همت بیشتری بگذارند.
وی در ادامه سخنانش به موفقیت های دولت در کشور اشاره کرد و افزود: هر روز به برگزاری انتخابات نزدیک می شویم که در این همایش سیاسی معلمان در آگاه سازی افراد جامعه نسبت به واقعیت ها و تاثیر حضور آگاهانه مردم در انتخابات مسئولیت خطیری بر عهده دارند.
2819 /6155خبرنگار: مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.