محمدجواد مسلمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حرکت زیبا و ارزشمند این کشتی گیر که چهارشنبه شب / چهارم اسفند جاری/ صورت گرفت، نشان دهنده فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه و روحیه جوانمردی و منش پهلوانی ورزشکاران صاحب نام ایران است.
وی اظهار کرد: این اقدام ارزشی در راستای توسعه و ترویج ایثار و شهادت و تقدیر از ایثارگری ها و جوانمردی های شهدا است و این اقدمات ارزشمند نشان می دهد که شهدا قهرمانان واقعی هستند و مردم ایران به آنان عشق ورزیده و افتخار می کنند.
مسلمی با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه استقلال و اعتلای ایران در طبق اخلاص گذاشتند افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا که عزت و سرافرازی ایران اسلامی را موجب شد از اهمیت بسیار والایی برخوردار است.
به گزارش ایرنا، کشتی گیر فخرآفرین زنجان در مسابقات جام جهانی که روز جمعه /29 بهمن/ در کرمانشاه برگزار شد روز یکشنبه /یکم اسفند جاری/ در بدو ورود به شهر زنجان مورد استقبال پرشور، گرم و صمیمی قرار گرفت.
این ورزشکار وزن 65 کیلوگرم که از کشتی گیران آزادکار شایسته زنجان است در مرحله فینال و در دیدار با کشتی گیر آمریکایی که مقام پنجم مسابقات المپیک را در کارنامه خود دارد وی را با نتیجه چهار بر پنج شکست داد.
ین کشتی گیر فخر آفرین زنجان در مسابقات جهانی 2016 آمریکا که 22 و 23 خرداد امسال برگزار شد در دیدار نخست، مقابل کشتی گیر جمهوری آذربایجان ماگومد مسلم اف دارنده مدال برنز زیر 23 سال اروپا با نتیجه 7 بر 6 به برتری رسید و در مصاف با کشتی گیر روسیه که از قهرمانان اروپا است با نتیجه 4 بر 1 مغلوب شد.
چهارم اسفند سال 94 نیز میثم نصیری که با توانمندی و شایستگی های بالای خود در مسابقات کشتی قهرمانی آسیایی 2016 بانکوک تایلند به نشان طلا دست یافته بود
شهید مجید شهریاری عضو هیات علمی دانشکده مهندسی هسته‌ ای دانشگاه شهید بهشتی، هشتم آذر 1389 مورد سوء قصد تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به شهادت رسید.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.