تاکنون در سطح کشور بیش از ۱۰۰ هزار جهیزیه تولید داخل در میان نوعروسان نیازمند تقسیم شده که این اقدام کمک مضاعفی به جهش تولید کشور کرده است.

جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی(قرب کوثر) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون در سطح کشور بیش از ۱۰۰ هزار جهیزیه تولید داخل در میان نوعروسان نیازمند تقسیم شده که این اقدام کمک مضاعفی به جهش تولید کشور کرده است.

به گزارش جماران، سردار علی استاد حسینی، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی تلاش دارد با مشارکت در امر تهیه و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند به زوج های جوان و همچنین تولید کشور، کمک کند.

وی اظهار داشت: تهیه جهیزیه برای قشرهای کم درآمد و فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای ازدواج های ساده و آسان، یکی از کارهای خوبی است که در چندسال اخیر در کشور آغاز شده است که این روند همچنان ادامه دارد.

سردار استاد حسینی افزود: ازدواج و تامین جهیزیه، رونق و جهش تولید را در پی داشته و چرخ کارخانجات را به حرکت در می‌آورد.

وی با بیان اینکه این جهیزیه های اهدایی برای شروع زندگی زوج های جوان نیازمند مناسب هستند، اظهار داشت: امروز نیز در استان زنجان ۱۱۰ سری جهیزیه (هر سری هفت قلم لوازم خانگی) آماده تحویل به زوج های جوان ثبت نام شده است.

جانشین قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی(قرب کوثر) سپاه با ابراز امیداری به اینکه کمک های مردمی در این خصوص همچنان تداوم داشته باشد، گفت: با این کار می توان ازدواج در کشور را رونق بیشتری بخشید.     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.