نفت ستاره خلیج فارس در جهت کم اثر کردن تحریم‌های ظالمانه دشمن بر کشورمان، رویکرد تأمین مواد، قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را بر استفاده از توان سازندگان داخلی پایه‌گذاری کرد.

مدیر بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج ‌فارس گفت: نفت ستاره خلیج فارس در جهت کم اثر کردن تحریم‌های ظالمانه دشمن بر کشورمان، رویکرد تأمین مواد، قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را بر استفاده از توان سازندگان داخلی پایه‌گذاری کرد.

به گزارش جماران، عماد زارعی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با توجه به مشکلات پیش رو برای تامین اقلام از سازندگان خارجی به دلیل سیاست‌ها و تحریم‌ها، برای بررسی توانمندی شرکت‌های تولیدکننده داخلی و امکان‌سنجی ساخت قطعات مورد نیاز از این شرکت‌ها، کمیته ساخت داخل در شرکت نفت ستاره خلیج فارس تشکیل شد تا زمینه اشتغال‌زایی گسترده در کشور ایجاد شود.

وی بیان داشت: سیاست مدیران شرکت نفت ستاره خلیج فارس از ابتدای فرآیند ساخت و راه‌اندازی پالایشگاه حمایت از تولیدکنندگان و تامین ‌کنندگان داخلی بوده و این رویکرد نقش به سزایی در ایجاد رونق تولید، افزایش رقابت و سطح کیفی محصولات تولید داخل دارد.

مدیر بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اظهارداشت: ساخت قطعات حساس کمپرسورها و مکانیکال سیل پمپ‌ها را به شرکت‌های داخلی سفارش دادیم که تجربه‌ای بسیار موفقیت‌آمیز بود.

زارعی ابرازداشت: اعتماد این مجموعه به تولیدکنندگان داخلی باعث ایجاد حس خودباوری و به دنبال آن بومی‌سازی تکنولوژی و جایگزینی قطعات ساخت داخل با محصولات شرکت‌های خارجی شد.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه یکپارچه تدارکات و انبار کالا در راستای نظام‌مند کردن رویه خرید تا انبارِش همه‌ی کالاهای مورد نیاز پالایشگاه خبر داد و گفت: کنترل دقیق ورود و خروج اقلام، پایش مستمر موجودی انبار، امکان تجزیه‌ و تحلیل نرم‌افزاری و جامع‌تر سیستم‌های خرید و ثبت درخواست‌های خرید از جمله دستاوردهای راه‌اندازی این سامانه است.

این مسئول در پایان با اشاره به نام‌گذاری سالجاری با عنوان جهش تولید اظهارداشت: در سال جدید تمام تلاش مجموعه‌ی بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در راستای تحقق این شعار هوشمندانه بوده؛ به طوری که در سه‌ماهه‌ی نخست امسال سهم عمده‌ای از خریدهای این پالایشگاه از تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.