سرهنگ ایرج خانی پور، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تامین نظم و امنیت جامعه و درخواست های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان به اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: روز گذشته این طرح در شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره، مطابق با دستورالعمل مصوب کمیته درمان به اجرا درآمد و نسبت به جمع آوری ۸۰ معتاد متجاهر  جمع آوری شد.

خانی پور افزود: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عموم مردم اجرای این طرح و طرح های مشابه از اولویت های پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در سالجاری خواهد بود.

وی با اشاره به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در طول اجرای این طرح برای انجام تست کرونا، تصریح کرد: با توجه به احتمال مبتلا بودن برخی معتادان، طرح غربالگری اجرا و معتادانی که تست کرونای آن ها مثبت باشد تحت درمان اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان قرار خواهند گرفت.

خانی پور با بیان اینکه معتادان مبتلا به کرونا پس از بهبودی و قرنطینه جهت ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل خواهند شد، افزود: فراهم کردن امنیت جامعه را بهترین مزیت تعامل پلیس و مردم خواند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان،  ارتقا احساس امنیت اصلی ترین ماموریت فرماندهی انتظامی استان زنجان در سالجاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.