به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با تبریک پیشاپیش حلول سال جدید، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در چهارشنبه پایانی سال، افراد سودجو و فرصت‌طلب به این بهانه سوء استفاده کرده و اقدام به تهیه انواع مواد محترقه و منفجره و آتش‌زای غیرمجاز و غیراستاندارد و توزیع آن در بین مردم و به‌ویژه قشر جوان و نوجوان جامعه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: خریداران این مواد نیز در برخی مواقع به صورت سهوی یا از روی ناآگاهی با به‌کارگیری و استفاده آن در معابر عمومی سطح شهر و مراکز پرجمعیت و افروختن آتش در معابر عمومی، آرامش مردم را بر هم می‌زنند.

صادقی نیارکی افزود: این افراد ضمن ایجاد صداهای مهیب انفجاری و رعب و وحشت، زمینه انتقال ویروس کرونا در بین مردم و به تبع آن زمینه اخلال در نظم و آسایش و امنیت عمومی و ایجاد مزاحمت برای خانواده‌ها را موجب می شوند.

رییس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: در این راستا به دادستان‌های تمام حوزه‌های قضایی دستور داده شده که هماهنگی لازم و دستورات مقتضی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های حوزه تحت امر خود در خصوص آمادگی کامل برای کنترل نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال را انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.