سردار جهانبخش کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مردم شهید پرور و همیشه در صحنه این استان نیز همگام با سراسر کشور به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان عمل کرده و می‌کنند.

وی اظهار داشت: روز ۲۰ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، زنگ مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان نیز به صدا در آمد.

سردار کرمی افزود: مردم مومن و ولایتمدار استان زنجان در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه نیز بار دیگر حماسه همدلی و نوعدوستی را در کشور به نمایش گذاشته و با کمک های خود، دست نیازمندان را گرفتند.

وی با بیان اینکه شناسایی نیازمندان این استان از همان ابتدای شیوع بحران کرونا صورت گرفت، تاکید کرد: ‌بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، شناسایی جامعه هدف دقیق‌تر شد و در این راستا ۳۰ هزار خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز نیستند، مورد شناسایی قرار گرفتند تا در این رزمایش کمک مومنانه مورد حمایت قرار گیرند.

سردار کرمی با بیان اینکه مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان و مرحله دوم از روز شنبه آغاز شد، اظهار داشت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان با کمک خیرین و کمک‌های مردمی در بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: آخرین مرحله این رزمایش نیز مصادف با شب عید فطر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.