به گزارش ایرنا، فریبا اسکندرزاده روز پنجشنبه با تشریح این خبر در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه با امدادرسانی معیشتی و کمک به نیازمندان، افزود: نشست هماهنگی اجرای رزمایش کمک مومنانه از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت متبوع و با مشارکت بسیج فرهنگیان برگزار و اجرای این رزمایش به ادارات مشارکت های مردمی استان ها ابلاغ شد.
وی هدف از اجرای این طرح را کاهش فشار اقتصادی بر خانواده های بی بضاعت و تکریم و امیدبخشی در بحران ناشی از بیماری کرونا دانست و اظهار داشت: بر اساس این طرح مقرر شد از ظرفیت مدارس و مراکز غیردولتی و هیات امنایی و جامعه خیرین حوزه مشارکت های مردمی بهره برداری شود.
اسکندر زاده تصریح کرد: این طرح که در راستای جلب مشارکت همگانی، ایجاد انسجام و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود و در تأمین مایحتاج ضروری افراد آسیب‌پذیر جامعه با محوریت اطعام و افطاری دادن به مستمندان و نیازمندان و تهیه اقلام بهداشتی بخصوص در جریان ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری خیرین در حوزه مشارکت های مردمی بتوانیم در این شرایط خاص به یاری هموطنان نیازمندمان برسیم.
فریبا اسکندرزاده از آغاز اجرای این طرح در مدارس غیردولتی و هیات امنایی استان کرمان از دوازدهم ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده در این طرح برای دانش آموزان بی بضاعت استان کرمان هزینه می شود از اعلام آمادگی شورای موسسان مدارس غیر دولتی و جمعی از خیرین استان برای اجرای اثر بخش این طرح خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.