مجید روشن روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات سعی شده تا این طرح بصورت مشارکتی اجرا شود که در این زمینه بخش‎های مختلفی از جمله حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا و قرارگاه محرومیت زدایی هیات ثارالله در اجرا طرح همکاری دارند.

وی بیان کرد: در این طرح که یک روز پیش از آغاز ماه رمضان آغاز شده روزانه ۵۰ نفر از بانوان در سه مرکز اقدام به تهیه بیش از یکهزار قرص نان می‎کنند.

روشن ادامه داد: ۲۰ تن از جوانان سیرافی نیز با مشارکت در فرایند توزیع، نان‎های تولید شده را بدست حدود ۲۰۰ خانواده نیازمند می‌رسانند.

وی اظهار داشت: با این روند پیش بینی شده در طول اجرا طرح، بیش از ۳۰ هزار قرص نان تهیه و در بین خانواده‎های هدف طرح توزیع شود.

روشن بیان کرد: برای تهیه نان با استفاده از بستر فضای مجازی و اعلام شماره کارت موسسه رویش جوان سیراف (۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۵۷۵۵۱) از ظرفیت کمک‎های مردمی استفاده شده تا این طرح بتواند در پایان موعد مقرر تداوم یابد.

وی گفت: یکی از مزیت‎های مهم این طرح در دوران کرونایی کاستن از حجم صف‌های تهیه نان است که از دامن زدن به گسترده‌تر شدن زنجیره انتقال ویروس کمک شایانی می‎کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.