معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیشرفت کار در خصوص طرح ملی مسکن فرهنگیان در استان ضعیف است.

سعید شاهین‌فر تاکید کرد: آموزش و پرورش زمینی برای این طرح معرفی کرده که تغییر کاربری آن انجام شده است و باید متقاضیان را اعلام کرده و پیگیر موضوع باشند.
وی ادامه داد: در حال حاضر دیگر دستگاه‌های اجرایی و تعاونی‌هایی که در طرح ملی مسکن مشارکت دارند، پیگیر موضوع هستند.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قطعه زمینی که آموزش و پرورش تامین کرده باید در کمیسیون ماده پنج طرح، بررسی و سپس تفاهم نامه منعقد شود.
شاهین‌فر تاکید کرد: پیگیری آموزش و پرورش در خصوص طرح ملی مسکن مطلوب نیست.
وی اظهار داشت: امروز عملیات اجرایی و کلنگ زنی مسکن در زنجان نداریم.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه‌داد: با توجه به اینکه تعداد فرهنگیان بیشتر است، تقاضا برای مسکن نیز افزایش خواهد داشت.


۲ هزار مترمربع زمین برای فرهنگیان تامین شده است
 رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: عملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان در این استان در فاز بعدی انجام خواهد شد.
فضائل خاتمی افزود: عملیات اجرایی فاز نخست مسکن ملی فرهنگیان در ۱۰ استان‌ کشور آغاز می‌شود و در زنجان به فاز بعدی موکول شده است.
وی تاکید کرد: ثبت نام فرهنگیان در این طرح ملی ارتباطی به استان‌ها نداشته بلکه به صورت کشوری است و از استان زنجان سه هزار و ۲۰۰ فرهنگی متقاضی مسکن بودند.
رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: باید این تعداد ثبت نام شده ها توسط وزارت راه و شهرسازی پالایش و فرم جیم آنها بررسی شود.
خاتمی تاکید کرد: زمینی با بیش از ۲ هزار مترمربع برای طرح ملی مسکن فرهنگیان در زنجان واگذار شده است.
به گزارش ایرنا، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی روز یکشنبه خبر داد: نیازسنجی مسکن فرهنگیان در شهرها و استانهای مختلف انجام شده است و به نسبت تامین زمین در فاز نخست، فردا عملیات کلنگ‌زنی و اجرایی ١٧٠ هزار واحد انجام می‌شود.
محمودزاده توضیح داد: ساخت خانه برای فرهنگیان در ١١ استان تهران، فارس، خوزستان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و زنجان آغاز می‌شود.

​​​​​​

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.