هدایت صفری صفری روز یکشنبه بابیان این مطلب به خبرنگاران افزود: این تسهیلات از محل منابع و اعتبارات داخلی کمیته امداد و هم‌افزایی آن با کمک‌های مردمی فراهم شد. 

وی با بیان اینکه سال گذشته برای درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف کمیته امداد بیش از ۸۷ میلیارد تومان در حوزه اشتغال مددجویان تحت حمایت سرمایه‌گذاری شد، اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد استان در سال جاری در حوزه اشتغال ، توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی برای جامعه هدف این نهاد در قالب راهبران شغلی و ارائه بسته‌های تشویقی ویژه مانند پرداخت حق بیمه و تسهیلات کارفرمایی به کارآفرینان برای به کارگیری کارجویان تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد را از برنامه‌های اصلی در سال جاری عنوان کرد و گفت: ایجاد و توسعه فعالیت مراکز نیکوکاری به‌منظور ارتقای همدلی و مشارکت خیران، مشارکت همگانی در فرآیند فقرزدایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه و داوطلبانه مردمی برای خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان است.

بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.