سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح، خودروهای فاقد معاینه فنی و گواهینامه های رانندگی منقضی شده، تا پایان ماه مبارک رمضان اعمال جریمه نخواهند شد.

وی اظهار داشت: این تدبیر در راستای پیشگیری از تجمع افراد به خاطر ترس از شیوع و ابتلا به بیماری ویروس کرونا اتخاذ شده است، از متقاضیان خواست به مرور و در فرصت فراهم شده به مراکز معاینه فنی و دفاتر پلیس ۱۰+ برای اخذ معاینه فنی و تمدید گواهینامه های رانندگی منقضی اعتبار شده، مراجعه کنند.

شیرمحمدی افزود: برای استعلام قضایی توقیف و رفع توقیف سیستمی خودروها، نیازی به مراجعه افراد به اداره پلیس راهور نیست و این کار از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی میان قوه قضائیه و پلیس راهور، انجام می شود.

وی در خصوص تاریخ شروع آزمون های آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیز تصریح کرد: بسترهای اخذ آزمون آیین نامه راهور، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری هوشمند فراهم شده است و به محض اعلام از سوی مراکز ذیصلاح، موضوع اطلاع رسانی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به اخذ آزمون اقدام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.