سرهنگ موسی بزرگی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: آزمون آیین‌نامه و آموزش رانندگی در سراسر استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از اواسط اسفند سال گذشته لغو شده بود.

وی ادامه داد: تمام مراکز تعویض پلاک استان سمنان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند، اما دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور ادامه فعالیت در این مراکز رعایت شده و توسط کارشناسان بهداشت تایید شده و به محض اجازه ناجا، این مراکز نیز فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان تصریح کرد: در تمام شهرستان‌های استان به جز سرخه و آرادان مراکز تعویض پلاک وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌ها که در یک مراجعه نیاز به پلاک‌گذاری چندین خودرو دارند، می‌توانند با مراجعه به صورت انفرادی خدمات دریافت کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان یادآور شد: خدمات به افرادی که خودروهایشان نیاز به تعویض سیلندر و موتور دارد ارایه می‌شود.

۶ آموزشگاه آموزش رانندگی در شهر سمنان فعال است.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.